středa 2. dubna 2014

Svatební Candy bar

Delší dobu zde nic nepřibylo jelikož mám teď starostí až nad hlavu. To však neznamená, že nepeču. Naopak jsem si utvořila takový rituál a každý týden alespoň jednou si stoupnu k troubě a snažím se něco vykouzlit. Mám už nasbíraných pár fotek svých výtvorů, tak se zde snad brzo objeví. Nic méně dnes to nebude :). 

Dnes mám chuť se Vám s něčím svěřit. Jedna z věcí, co mě poslední dobou zaměstnává (kromě psaní diplomky) je plánování svatby. Ano, je to tak. Budu se vdávat. (Také najednou slyšíte svatební zvony nebo jen mě z toho už přeskočilo?) Příprava svatby je také jedním z faktorů, který mě přiměl pravidelně péct. Když jsem brouzdala po všech možných a občas, věřte mi, nemožných svatebních webech, narazila jsem na něco, co vypadalo jako by vypadlo z mých snů. Krásné, barevné, úhledně srovnané cukrovinky, dortíky, marshmallows a další. Někteří z vás jistě již tuší, že mám na mysli CANDY BAR, a ano, musím to napsat velkými písmeny. 


Poté, co jsem strávila několik hodin slintáním do klávesnice při prohlížení všech obrázků candy barů co internet nabízí, jsem dospěla k závěru, že to prostě musím mít. Zároveň padlo i druhé rozhodnutí a to, že se pokusím si vše upéct sama. Přece co jiného by měla nevěsta před svatbou dělat, než péct sladkosti pro hosty :). Nechci nechat vše náhodě a tak několik měsíců před svatbou už trénuji recepty a zároveň zkouším trvanlivost výsledných produktů a jejich odolnost. Přece jenom na svatbě budou chvilku mimo ledničku a nechci, aby se během vteřiny všechno rozteklo. 

V následujících článcích se můžete těšit na jednotlivé cukrovinky, které jsem vyzkoušela, a vzhledem k jejich odolnosti se je rozhodla na svatbu zařadit.

 V plánu mám: 
cup-cake (pravděpodobně ty co jsou v jednom z prvních článků), 
cake pops (už jsou v ledničce a snad zítra bude článek)
makronky (vyzkoušené a článek připravuji)

A něco z té české klasiky:
buchty (článek bude)
koláče nebo frgály


Držte palce ať se mi to všechno podaří :).


Žádné komentáře:

Okomentovat